A weboldalunkon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. További információ Rendben
Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

Garanciáink

Jótállás
Cseregarancia
Pénzvisszafizetés

 

14 napos pénzvisszafizetési garancia

Mit jelent ez pontosan?

Ha a megvásárolt ékszer a kézhezvételtől számított 14 napon belül bármilyen okból nem nyeri el a tetszését, visszatérítjük a teljes vételárat, az esetleges szállítási költséggel együtt.

Hogyan tudok élni az elállási jogommal?

Az alábbi elérhetőségeink valamelyikén jelzi az elállási szándékát.

Hívjon minket
+36 48 521 065
Írjon e-mailt
info@aranyshop.hu
Töltse ki az itt található űrlapot
ELÁLLÁSI NYILATKOZAT >>

Az alábbi adatokat mindenképpen meg kell adnia, hogy be tudjuk azonosítani a rendelését:

  • A vásárláskor megadott név és email cím.
  • A megrendelés száma.
  • Az ékszer(ek) cikkszáma(i), ha nem az összes ékszer megvásárlásától kíván elállni.
  • A bankszámla száma, ahová a vételár visszautalását kéri.

A bejelentést követően e-mailben visszaigazoljuk elállási ügyintézés megkezdését. Ezután pedig juttassa vissza hozzánk az ékszert/ékszereket igazolható biztonságos módon, sérülésmentesen a fenti határidőn belül a postacímünkre. A visszajuttatásának költsége a vevőt terheli.

Postacímünk: "L & E" Center Kft. 3770 Sajószentpéter, Bercsényi út 4-5.

Mikor kapom meg a pénzemet?

Amennyiben az ékszer hiánytalanul, és sérülésmentesen megérkezett hozzánk, mi 1 - 3 munkanapon belül visszautaljuk a rendelés értékét az Ön által megadott bankszámlára.

Fontos tudni! A 45/2014. kormányrendelet 25. §-a alapján a fogyasztó a "termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel."

A termék kicsomagolása után tehát jogunk van kipróbálni azt, és megállapítani, hogy a termék tetszik-e, és a rendeltetésszerű használatra alkalmas-e. Ha a használat során kárt teszünk a termékben, azért felelősséggel tartozunk. A Fogyasztóvédelmi Hatóság e kérdésben egyértelműen fogalmaz: "... hogy ha a terméket nem csak kipróbáltuk, hanem ezen felül is használtuk, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé."

 

45 napos cseregarancia

Mit jelent ez pontosan?

Ajándékba vették/kapták a tőlünk származó ékszert, vagy ha nem a megfelelő méretet választották, illetve bármilyen ok miatt nem elégedettek a nálunk vásárolt ékszerrel cégünk a kézhezvételtől számított 45 napig lehetőséget biztosít arra, hogy azt egy másikra cserélje ki.

Milyen feltételei vannak a cserének?

  • Az ékszercsere igényét a kézhezvételtől számított 45 napon belül jelzi nekünk.
  • Az ékszer nem volt használva (a felpróbálásán kívül).
  • A vásárlást számlával igazolni tudja nekünk.
  • Vállalja, hogy legalább a visszaküldött ékszer vételárának erejéig vásárol új ékszert/ékszereket a webáruházunkban. Kivétel, ha csere az átvételtől számított 14 napon belül van.

Hogyan tudok élni a csere garanciával?

Az alábbi elérhetőségeink valamelyikén jelzi a csere szándékát.

Hívjon minket
+36 48 521 065
Írjon e-mailt
info@aranyshop.hu
Töltse ki az itt található űrlapot
CSEREGARANCIA ŰRLAP >>

Az alábbi adatokat mindenképpen meg kell adnia, hogy be tudjuk azonosítani a rendelését, illetve az ékszert:

  • A vásárláskor megadott név és email cím.
  • A megrendelés száma.
  • A cserélni kívánt ékszer(ek) cikkszáma(i).
  • Az új ékszer(ek) cikkszáma(i), amire cserélni szeretné.

A bejelentést követően e-mailben visszaigazoljuk a csere ügyintézés megkezdését. Ezután pedig juttassa vissza hozzánk az ékszert/ékszereket igazolható biztonságos módon, sérülésmentesen a fenti határidőn belül a postacímünkre. Az ékszer visszajuttatásának és az újraküldésnek a költségei ebben az esetben a vevőt terhelik.

Postacímünk: "L & E" Center Kft. 3770 Sajószentpéter, Bercsényi út 4-5.

Mikor kapom meg az új ékszert?

Amennyiben az ékszer hiánytalanul, és sérülésmentesen megérkezett hozzánk, mi 1 - 3 munkanapon belül küldjük az Ön által kiválasztott másik ékszert.

Ha van értékkülönbözet, hogyan kerül kifizetésre?

Ha keletkezik értékkülönbözet, akkor azt utánvétellel az átvételkor kell kifizetnie. Ha pedig visszajáró értékkülönbözet keletkezik, azt visszautaljuk az Ön által megadott bankszámlára. Az értékkülönbözet visszafizetésre csak a rendelés kézhezvételtől számított 14 napon belüli csere esetén van lehetőség, ezt követően a teljes vételár levásárlásra kell hogy kerüljön.

Mi történik, ha most nem találok számomra megfelelő ékszert a kínálatukban?

Amennyiben most nem talál megfelelő másik ékszert kínálatunkban, úgy sajnos pénzvisszafizetésre a kézhezvételtől számított 14. nap (a pénzvisszafizetési garancia lejárata) után már nincs lehetőségünk. Ez esetben ARANYSHOP.HU ajándékkártyán jóváírjuk az ékszer teljes vételárát. Az ajándékkártyát postázzuk Önnek, amelyet 1 éven belül beválthat a webáruházunkban.

Az ajándékkártya felhasználási feltételeiről bővebben itt olvashat>>

 

1 év jótállás

Mennyi jótállás van az ékszerekre?

Az általunk forgalmazott ékszerekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján cégünk az alábbi feltételek mellett 1 év jótállást vállal.

Mire vonatkozik a jótállás?

Amennyiben az ékszer rendeltetésszerű használat mellet anyag vagy gyártási hibára visszavezethető okból meghibásodik. Cégünk vállalja a termék garanciális kijavítását, vagy kicserélését. Ha a kijavítás vagy a csere nem lehetséges visszafizetjük az ékszer vételárát.

Mire nem érvényes a jótállás?

  • Az ékszer természetes viseléséből származó kopására, karcolódására.
  • Külső vegyi anyagok miatti elszíneződésre (kozmetikai szerek, gyógyfürdők stb.)
  • Az anyag összetétele miatt egészségügyi mellékhatásokra (pl.: fémallergia).
  • A nem rendeltetésszerű használat miatt bekövetkezett sérülésekre, károsodásokra.
  • A helytelen tárolás, kezelés, rongálás miatt keletkezett hibákra, sérülésekre.
  • A használati útmutató figyelmen kívül hagyása miatt keletkezett hibákra.

Ékszerekre vonatkozó általános használati útmutató megtekintése itt >>

Kihez fordulhatok, ha az ékszer meghibásodott?

A vásárolt ékszerrel kapcsolatban felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy készítse elő a vásárláskor kapott számlát és az alábbi elérhetőségek valamelyikén vegye fel velünk a kapcsolatot.

Hívjon minket
+36 48 521 065
Írjon e-mailt
info@aranyshop.hu
Töltse ki az itt található űrlapot
GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS >>

Az alábbi adatokat mindenképpen meg kell adnia, hogy elkészíthessük a jegyzőkönyvet minőségi kifogásról a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet alapján.

  • Név, cím, és email cím.
  • Telefonszám (amin egyeztetés céljából el tudjuk érni).
  • A vásárlási bizonylat száma.
  • Termék neve, cikkszáma.
  • A hiba részletes leírása.
  • Érvényesíteni kívánt jog (elsősorban kijavítást vagy kicserélést igényelhet).
  • Nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez.
  • Továbbá amennyiben tud fotót is küldeni a hibás ékszerről email címünkre, az jelentősen megkönnyítheti az ügyintézést.

A bejelentést követően 1 munkanapon belül munkatársunk megkeresi Önt a megadott telefonszámon, hogy pontosítsa a garanciális ügyintézés részleteit, lehetőségeit. Ezután e-mailben visszaigazoljuk a garanciális ügyintézés megkezdését.

Hogyan küldhetem el a hibás ékszert a webáruháznak?

A meghibásodott ékszert juttassa vissza hozzánk igazolható biztonságos módon a postacímünkre.

Postacímünk: "L & E" Center Kft. 3770 Sajószentpéter, Bercsényi út 4-5.

Közvetlenül az üzleteinkben személyesen is intézheti garanciális ügyeit.

3770 Sajószentpéter, Bercsényi út 4-5.

3200 Gyöngyös, Köztársaság tér 8.

 

Menyi időt vesz igénybe a javítás illetve csere?

A megjavított, illetve a csereékszert 5 - 15 napon belül visszaküldjük az Ön címére szállítási költség felszámítása nélkül, vagy választása szerint átveheti személyesen az üzleteinkben. Minden esetben e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat az átvétel napjáról.

Fontos tudni! Amennyiben azonban az ékszert a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége ugyanúgy a vevőt terheli.

 

 

GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS